zondag 2 december 2007

Man/vrouw

Ik moest denken aan dit plaatje:



toen ik dit stukje tegen kwam... Een citaat:

Vrouwen zijn gek op ongestructueerd winkelen. Uitgebreid kleding passen zonder iets te kopen is iets dat een man gewoonweg niet kan begrijpen. Zijn hersenstructuur is er op gebaseerd dat hij enkel kan winkelen met een gericht doel en zelfs een bepaald tijdschema. Geef een man duidelijke richtlijnen bij het winkelen en hij zal enthousiast raken. Zomaar winkel in en winkel uit werkt niet bij mannen. Terwijl vrouwen ontspannen worden van winkelen raken mannen gefrustreerd.

Tuurlijk lekker zwart-wit, maar volgens mij zitten er rake observaties tussen...

2 opmerkingen:

Nathalie zei

Ach, zoals ik het plaatje zie: wij zien tenminste nog eens wat van de wereld... :-)

Bert v. Oorschot zei

Ik heb een zwarte pagina in mijn verleden!!! Ik ben ooit, als puber, zo gek geweest om met mijn lieve zus Petra, een keer te gaan shoppen,...!!!!
De hele dag winkel in en uit zonder iets te kopen,...!! Even daar passen, dan toch maar niet,...of achteraf weer wel,...of,..???
Khou nog steeds heel veel van m'n zus, maar voor wat betreft shoppen zijn man en vrouw totale aliens voor elkaar!!!