donderdag 30 oktober 2008

Rechts links

Al gezien dat er rechts interessante links staan? Via Google Reader ben ik geabonneerd op de RSS-feeds van verschillende sites. De meeste op het gebied van ICT, wetenschap en technologie. Elke keer dat ik iets zie wat me aanspreekt, klik ik op "Delen" en hupsakee, het staat in de lijst...
Dus als ik een tijdje niks nieuws publiceer, is het toch de moeite waard even te komen kijken...

en natuurlijk is de titel van dit bericht een sneer naar de stompzinnige links-rechts discussies op diverse blogs...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt gewoon een slap excuus om niks meer te posten?

Ron zei

LOL... Misschien... Maar lees m'n "disclaimer" bij Welkom ;-)
En het is toch mooi, dat ik met één klik interessante dingen kan delen met die paar trouwe lezertjes? En als ik het echt de moeite waard vind, maak ik er een stukkie van!

Anoniem zei

een foutje die ik maakte met mijn vorige blogs.... tel je trouwe lezers niet af aan het aantal reacties op je blogs. Veel trouwe lezers lezen vaak alleen.
Ik kreeg de meeste reacties als ik aankondigde dat ik ging stoppen!!!

(nee, niet van "ga vooral door met stoppen"!!).

Ik kom hier graag, gewoon uit nieuwsgierigheid!!