dinsdag 28 oktober 2008

Nationale uitrustweek

Op 3 november begint de Nationale Uitrustweek. Voor mij helaas twee weken te vroeg...

En wat staat er in het "Manifest Nationale Uitrustweek "?

1. Ik doe steeds maar één ding tegelijk.
2. Ik stel alle grote beslissingen uit tot na deze week.
3. Ik zorg voor minimaal drie gezonde maaltijden per dag.
4. Ik beweeg elke dag minimaal 30 minuten.
5. Ik neem elke dag minstens twee pauzes van 10 minuten en doe dan niets.
6. Ik ga elke dag minimaal 15 minuten naar buiten.
7. Ik haal alle rommel en afleiding weg uit mijn slaapkamer.
8. Ik ga elke avond op dezelfde tijd naar bed en slaap acht uur.
9. Ik vraag mensen om mij deze week te laten uitrusten en geef hun ook die kans

Nou, nummertje 3 gaat wel lukken... Nou de rest nog...

1 opmerking:

Anoniem zei

best wel een heel gedoe, zo'n uitrustweek,....!!