donderdag 18 oktober 2007

Tsja...

Weer een blog er bij. En er zijn er al zoveel. En de meeste worden niet of nauwelijks gelezen...
Waarom begin ik er dan ook aan? Misschien omdat ik gewoon nieuwsgierig ben. DAT was de omschrijving die mijn liefste gaf toen ik vroeg om mij in één woord te beschrijven.
Dus voor zo lang het duurt ben ik eventjes in de blogosfeer. Geen garanties rond updates, geen wereldschokkende nieuwtjes, dus waarom je hier nog ooit weer langs zou komen is me nu al een raadsel.
Maar toch: welkom en blijf nieuwsgierig!

4 opmerkingen:

Nathalie zei

Ik blijf komen hoor! Ook veel te nieuwsgierig om niet te komen namelijk... ;)

Bert v. Oorschot zei

Zoals een bekend gezegde luid;
Ik schrijf dus ik ben!

En twee trouwe lezers heb je al!!!

Steeph zei

Veel succes! Dat duizend bloemen mogen bloeien hier.

Anoniem zei

Je hebt mij altijd al kunnen boeien met jouw uitleg over wetenschappelijke zaken.
Dus ik kom zeker regelmatig langs.

Je broer, Ruud.